Achtung vor dieser Spedition diese wirbt ander Fahrer aus Speditionen ab!!!!
Achtung die Spedition Roadking Logistic haben sich jetzt umbenannt in KingWay Logistic Die Leitung und das Verhalten der Spedition bleibt das gleiche!!! Daher Achtung Leute!!!!
So ein Verhalten ist unter Speditionen ein NOGO wir ahnden dieses verhalten mit einem Eintrag in der ETS2 Blacklist!!!

As we continue to evolve and expand the world of Euro Truck Simulator 2, we're constantly looking for ways to improve performance, stability, and the overall driving experience. One step we’re taking in this direction is a major change happening under the hood, something that affects how the game loads and handles data in real time. To make sure we get it right, we need your help!